tirsdag 27. august 2013

I have been in heaven

I ettermiddag dro jeg til byen for å kjøpe inn litt greier til mine hobbyer. Og litt materiale slik at jeg kan få prøvd ut noen teknikker jeg lærer her nede.

Så nå skal vel Anne-Berit bli ergelig på alle perlene og håret og garnnøstene som kommer til å flyte her hjemme frem til desember. Enda godt vi har et ledig rom vi kan lage til studyroom kanskje.

les gjerne bloggen til Anne-Berit her:

http://anneberitiuganda.blogspot.com/


Nå skal det perles og tvinnes hår i lange baner.

Kvelden ble avsluttet med candlelightdinner på favorittenrestauranten så langt. Khana Kazana.
Så ble ikke dagen her så verst alikevel.


Fake a smile and keep your worries out of sight.

Life is what you make it.

- Nina

2 kommentarer:

  1. Blir nok mye fint til jul her ser jeg.

    SvarSlett
  2. Ja, jeg må nok sende en container hjem med masse saker :)

    SvarSlett