onsdag 21. august 2013

A photostory from Kyambogo




Idag dro jeg ut med kamerat på slep for å kanskje fange denne afrikanske stemningen. 













På kvelden gikk jeg og Erik ned på markedet på campus. Her er det jo fest hver kveld, og hvis jeg skal bli kjent med noen så må vi jo bare være der det skjer. Sosialisering tror jeg de kaller det. Etterhvert så har vi jo kommet isnakk med noen mennesker, så vi har jo noen venner rundt på campus.  Problemet når jeg og Erik går dit, er jo at alle tror vi er et par. Og da blir de litt mer reservert mot å ta kontakt. Det blir bra når kona til Erik kommer på besøk, da kan jeg sikkert være dattera deres da.  Idag kom det en gutt bort til Erik når vi stod ved biljardbordene og spurte : Is she your mother or your madam :) Man må jo bare le av hele opplegget. Vi kjøpte oss chips og litt popcorn, hang litt rundt på plassen og så på studentene som danset og koste seg før vi ruslet hjem. Nå skal jeg krype under myggnettet mitt, og være uthvilt til nye eventyr imorgen.

God natt fra meg

- Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar