lørdag 26. oktober 2013

pick and give.....

Dont practice till you get it right.
Practice untill you cant get it wrong.

Min eksamen, en praktisk utviklingsarbeid, holder på å ta nattesøvnen fra meg. Lurer på om jeg tok meg vann over hodet med dette temaet her.  Evt, så har jeg hoppet uti vannet in the middle of the ocean.
Men, kjenner jeg meg selv rett så kommer jeg nok i mål med dette her også.
Men å utvikle dybdekompetanse i noe du trodde du kunne litt om, det er en hard nøtt å knekke.
Meanwhile mens jeg har jobbet med denne oppgaven siden jeg kom hit har det bygd seg opp mange nye ideer og tanker og prosjekter om hvordan vi kan utvikle dette videre.
Jeg ser jo helt klart utviklingspotensiale i det jeg jobber med nå.  MEN... akkurat nå er jeg bare frustert.
Betyr vel at jeg er på riktig vei.
You just have to pick and give, pick and give. Snart kan jeg vel flette i søvne.

En rolig lørdag blir avsluttet med non-stop og lakris fra haribo.

Ikke stort mer spennende å melde fra Kampala om dagen.

Nina

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar